Thursday, March 03, 2005
بدون شرح!
من خسته شده ام
من خسته ام از تعفن فکر آنهایی که دیگران را گوسفندانی میدانند که میشود به راحتی به بازیشان گرفت
آنهایی که چیزی جز دو فلش بزرگ چپ و راست در مخیله کوچکشان نمی گنجد
خسته ام و ناامید از آنهایی که به دانشجو بودنشان و به شعورشان میبالند
من اینجام
یکی از مدیران نمایشگاه
و دوهزار آدم زبان نفهم
خسته ام نه از بیخوابی و بی غذایی
که بارها توان تنم را در این عرصه آزموده ام
همه غصه ام از ناپاکی نسلی است که به آنها امید بسته بودم

:پ ن
الان هیچی اندازه سکوت سالن نمایشگاه حال نمیده
حتی جوجه کباب باغ خان سالار شاندیز
که همه بچه هامون الان اونجان.
:2پ ن
امیدوارم بتونم فرقی بین مدیران جشنواره و گاوها پیدا کنم
فعلا که گاوها جلوترند-من از گاوا معذرت میخوام - نمیدونم این دکترای احمق از کدوم دانشگاه مدرک گرفتن!!!!!
محمد . ساعت:8:03 PM .
1 يادداشت:
  1. Anonymous Anonymous @ [05 March, 2005 14:42]  
    علت تمام این کار ها به خاطر عدم مدیریت صحیح شما و توزیع ناعادلانه امکانات میان دانشجویان شهر های مختلف بود.ضمنا جشنواره ای که نهاد نمایندگی رهبر اسپانسرش باشه بیشتر از این انتظار نمیرفت.

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Post a Comment
<< خانه