Tuesday, May 17, 2005
خوبی از خودتونه!!!!
اگه من سه چهار کيلو چاق شدم علتش اين نيست که اين چهار پنج روز تو مسافرت به من خوش گذشته،اين دوستانند که من رو شرمنده خودشون کردند.
پ ن:بهرنگ جان زياد از من تعريف نکن،جنبه شو ندارم، مي‌ترکم!!!


پ ن ۲: يعني من اينقدر خوبم و خودم خبر نداشتم؟؟؟؟
محمد . ساعت:12:36 PM .
1 يادداشت:
  1. Anonymous Anonymous @ [18 May, 2005 12:46]  
    سلام. این که کوله بارتو جمع کردی و بدون اینکه آدم های زیادی متوجه رفتنت و نبودنت بشند خیلی سخته. من اما درک می کنم. شاید ادم کم توقعیش بشه از تمام کسایی که فکر می کرد برای خودش دارتشون اما حالا می بینه که نهایت بزرگواری اونها در تکون دتدن یک سر و اظهار تاسف زبانی از رفتن ادمه. تو اما زیاد ناراحت نباش. همچنان به چاق شدنت ادامه بده تا ان شاءالله یک روز بنرکی. کسی که فرشته مهربونو می خوره حقش اینه که بترکه!

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Post a Comment
<< خانه