Tuesday, May 23, 2006
يكي از ما دوتا
...شاملوى عزيز در مصاحبه اى كه با ناصر حريرى كرده است و در چندين جا هم چاپ شده است در مورد سپهرى و شعر او مى گويد: «در جايى كه سر آدم بى گناه را لب جوى آب مى گذارند و مى برند، كسى دو قدم آن طرف تر بايستد و بگويد: آب را گل نكنيد! به تصور من يكى از ما دو نفر از مرحله پرت هستيم يا من، يا او.» ادب نامه شرق - ويژه نامه سهراب(+)


- متاسفانه کلي از مقاله‌هاي اين شماره ادب نامه شرق فقط براي افه آمدن نويسندگانش بود که کي ايسم‌هاي بيشتري بلده، ولي يکي دوتا مقاله خوبش رو از دست نديد .

پ ن: من خودم بسته به حس و حالم گاهي با شاملو حال مي‌کنم گاهي با سهراب. شما چي؟
پ ن۲: متاسفانه کامنتدوني‌ام فيلتره ، الكي تلاش نكنيد براي كامنت گذاشتن.
محمد . ساعت:10:44 PM .
5 يادداشت:
  1. Anonymous Anonymous @ [28 May, 2006 23:07]  
    اين يک کامنت مهم است! کامنتی مهم و معروف:
    1و 2و 3و ... تست می‌کنيم! صدا مياد!؟

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  2. Anonymous Anonymous @ [28 May, 2006 23:12]  
    اين حتي از قبليه هم مهم‌تره ؛-)

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  3. Anonymous Anonymous @ [28 May, 2006 23:12]  
    صدا مياد حامد جان
    مرسي

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  4. Anonymous Anonymous @ [28 May, 2006 23:26]  
    مصاحبه هارو نخوندم / اما فک کنم سهراب خودش همون موقع جواب شاملو رو داده بود .

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  5. Anonymous Anonymous @ [03 June, 2006 00:37]  
    از شاملو بهتر،رضا براهني دخل سهراب بيچاره رو مياره!تو كتاب طلا در مس،نابودش مي كنه،البته خوب كاري مي كنه!!!

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Post a Comment
<< خانه