Monday, June 26, 2006
سرنوشت غم انگيز ملخك
از اول ترم تا حال فقط سه تا امتحان دادم.
امتحان اولي رو که استاد حواسش نبود و جواب غلط منو (که اول از همه برگمو تحويل دادم)مبناي تصحيح ورقه ها قرار داد و فقط من ۲۰ شدم.اون هم توي درسي که سر جمع ۲ ساعت هم واسش نخونده بودم.بماند که بعدش همکلاسي ها چه حالي از من گرفتند.
امتحان دوم که استاد حواسش بود و سوال سخت داده بود و با سر و صداي ما قراره بعد از امتحان پايان ترم تکرار بشه.
امتحان سوم (که پايان ترم همون اوليه است.)ما حواسمون نبود و زياد خونديم اما استاد توي يه کتاب ۴۰۰ صفحه اي فقط از ۳ صفحه پشت سر هم سوال داده بود و کلي ما رو چزوند.
فردا هم يه امتحاني دارم که ...


يه ضرب المثل قديمي ميگه: يک بار جستي ملخک،
دوبار جستي ملخک،
سه بار جستي ملخک...

آخر مي‌افتي ملخک.
محمد . ساعت:7:23 PM .
8 يادداشت:
  1. Anonymous Anonymous @ [27 June, 2006 23:43]  
    چقدر هم چثه ات به ملخ شبيهه عزيزم!

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  2. Anonymous Anonymous @ [28 June, 2006 01:21]  
    خودمم درست نمی دونم. هر چند خوش می گذرد این شکلی.

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  3. Blogger . @ [28 June, 2006 08:07]  
    اگه من با لیلای ادریس این ها نسبتی داشته باشم ، شما هم باید عموابوسیبیل خودم باشی :)
    --

    اتفاقن من یکی تا حالا دلم هیچ زندگی متوسطی نخواسته !

    شاید باید آدم های متوسط رو از دور دید و دور علاقه و چیزی شبیه به اونو خط کشید .

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  4. Blogger . @ [28 June, 2006 09:59]  
    ببخشید فک کردم عمو تراب ِ خودمی خب !

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  5. Blogger . @ [28 June, 2006 10:03]  
    دختر خاله شدن ! بحث جالبیه که میشه ادامه ش داد .

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  6. Blogger . @ [28 June, 2006 21:39]  
    من خب نازلیه بهرام اینام !

    ---
    اتفاقن من مقدیر نامحدودی پسرخاله دارم یکی از یکی خل تر !


    ولی خب حساب شما جداست !

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  7. Blogger . @ [28 June, 2006 21:40]  
    مقادیر !

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  8. Blogger . @ [29 June, 2006 01:08]  
    خب منم دیگه نارلی شون !

    چیزه ، گفتم که حساب شما جداست از اونا !



    من که بچه ندارم !! شما رو نمی دونم !!

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Post a Comment
<< خانه