Friday, July 14, 2006
شوق كودكانه
تا حالا نمي‌دونستم که يه نمره بيست تو درسهاي دوره فوق ليسانس هم ميتونه منو مثل يه بچه کلاس اولي به شوق بياره.
الان مي‌دونم.


پ ن : ملخک باز هم جست.
محمد . ساعت:7:29 PM .
5 يادداشت:
  1. Anonymous Anonymous @ [14 July, 2006 21:48]  
    خب حالا این واسه افه اومدن بود یا به خودت فحش دادی ؟!

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  2. Anonymous Anonymous @ [15 July, 2006 08:42]  
    براي من كه خوب درس خواندن (و نمره‌ي خوب صد البته) منبع لايزال انرژي‌ئه.
    مدت‌هاست كه متوجه اين موضوع شدم.

    نگفته‌بودم«تجربه نشان‌داده اين دلهره‌هاي شب امتحان... »خوش‌حالم كه اون قسمت « و اما»ش اتفاق نيفتاد.

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  3. Anonymous Anonymous @ [16 July, 2006 06:11]  
    ببخشید لطفا یک مشبهی انتخاب کنید که مشبه به بیاد.
    بلا به دور، یک ملخ کجا میتونه حق مطلب رو درباره شما ادا کنه؟

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  4. Anonymous Anonymous @ [18 July, 2006 01:46]  
    خوش به حالتون. اتفاق خیلی خوبی می باشد.

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  5. Anonymous Anonymous @ [19 July, 2006 17:06]  
    من كه اول دبستان بودم با نمره ي 12 هم ذوق مي كردم فك كنم اگه 20 بگيرم اونم واسه فوق از خوشحالي هم خودمو بكوشم هم اون كه بهم 20 داده

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Post a Comment
<< خانه