Friday, July 21, 2006
خود خود جهنم
من الان در طبسم و در حالیکه پیراهنم به طرز چندشناکی به تنم چسبیده و چشمهایم از شوری عرق سر و صورتم می سوزد دارم به خودم و این خورشید بیرحم لعنت می فرستم. جای شما خالی!
محمد . ساعت:10:04 AM .
13 يادداشت:
  1. Anonymous Anonymous @ [21 July, 2006 12:12]  
    تنها توی این گرما یک چشم سفید مثل تو ممکن توی کایف ت پیداش بشه و پست بنویسه!!
    انشالله نیم پز و بلکه آب پز بشی

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  2. Anonymous Anonymous @ [21 July, 2006 12:13]  
    تنها توی این گرما یک چشم سفید مثل تو ممکن توی کایف ت پیداش بشه و پست بنویسه!!
    انشالله نیم پز و بلکه آب پز بشی

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  3. Anonymous Anonymous @ [21 July, 2006 17:36]  
    دوستان به جای ما!!!

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  4. Blogger خودم @ [21 July, 2006 20:32]  
    hala ageh ye jaye khob body omady omran migofty jamon khali..:-"

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  5. Anonymous Anonymous @ [23 July, 2006 02:18]  
    سلام . اتفاقن من هم در مورد اون قضیه لعنت و اینا پایه ام ! در راستای اهداف بشردوستانه ما هم به تو و به آن خورشید بی رحم لعنت می فرستیم ! و ما هم جای شما را در فضای سبز کاخ نیاوران - که اتفاقن یکی از آن شب های خنک تهران هم بود ، به برکت عدم حضور شما - و در جوار نوازندگان گروه دستان بسی خالی کردیم ... در ضمن : می بینم که هنوز چله ی تابستان نشده و جناب عالی بسیار از این عرق چکان ها خواهید داشت آن جا ... خدا رو چه دیدی ؟ شاید آرزوهای ما برآورده شد !!

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  6. Anonymous Anonymous @ [23 July, 2006 12:41]  
    akhey

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  7. Anonymous Anonymous @ [23 July, 2006 12:41]  
    akhey

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  8. Anonymous Anonymous @ [24 July, 2006 07:31]  
    یه نفرین آبدار و چاق به ذهنم نمی رسه وگرنه حتما مستفیضتون می کردم. حالا وقت هست.

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  9. Anonymous Anonymous @ [25 July, 2006 11:26]  
    سلام! جالبه حالا چی ؟ خدا می داند

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  10. Anonymous Anonymous @ [01 August, 2006 10:25]  
    agha ......... kojayi pas ,!!!

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  11. Anonymous Anonymous @ [01 August, 2006 16:53]  
    من که دیگه نفرین لازم ندارم --- اینجا هستم --- حالا فکرشو بکن تو این اوضاع سرماخوردگی و سینوزیت بیاد سروقت آدم .... ممد - دارم می میرم بخدا ........ راستی کجای لامصب داداشتو کشتن ....

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  12. Anonymous Anonymous @ [02 August, 2006 11:36]  
    haziyan.blogfa.com

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  13. Anonymous Anonymous @ [02 August, 2006 15:55]  
    سلام استاد ! و حتا من در این جا سیزدهمین کامنت را برای شما می گذارم ... باشد که متنبه شده و این جا را به روز گردانی !

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Post a Comment
<< خانه