Tuesday, March 06, 2007
شهرام جان برگرد
سلام شهرام عزيز!
اميدوارم هرکجا که هستي نوشته من رو بخوني و به حرف‌ام گوش کني.
شنيدم اگه برگردي ميخوان تبعيدت کنن طبس.
خواهش مي‌کنم برگرد.
باور کن طبس اونقدر‌ها هم که ميگن بد نيست، حداقل من که ۲۵ سالي هست اونجا تبعيد‌ام و بهم بد نگذشته!
به علاوه بودن تو در طبس فرصت خوبيه براي من تا در محضر شما استاد بزرگوار يه دوره کامل آشنايي با فنون مفاسد اقتصادي! رو ياد بگيرم.
خواهش مي‌کنم فرصت مولتي ميلياردر شدن رو از من نگير.
بي‌صبرانه منتظر برگشتن‌ات هستم.


رود راوي

پ ن: راستي قاضي‌هاي برکنارشده هم التماس دعا دارند.

Labels:

محمد . ساعت:5:29 AM .
4 يادداشت:
  1. Anonymous Anonymous @ [07 March, 2007 05:01]  
    کار مملکتمون به جایی رسیده که اونایی هم که براشون مملکت کلی منفعت داشته دارن میزنن بیرون

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  2. Anonymous Anonymous @ [08 March, 2007 14:48]  
    مملکت رو داری به خدا! یکی می دزده، یکی میزاره بدزده، همه با هم می خورن و آخرش هم معلوم نیست این رقم میلیون دلاری که از جیب من و تو رفته کجاست.

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  3. Anonymous Anonymous @ [09 March, 2007 23:17]  
    نوكرتم داش ممد. هم همي شهرام ره به عنوان الگو انتخاب دشته بشي تمام مشكلاتت حل مره.

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  4. Anonymous Anonymous @ [10 March, 2007 02:43]  
    میشه اگه اومد به من هم خبر بدین ؟!

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Post a Comment
<< خانه